bila Pitih

Wednesday, June 23, 2010

hari yg best

wahhh tadie lunch kat pavi. lama xjejak situ (leh caya ke?). ha'ah lama la gak TAK LUNCH sane huhu. last pg redeem celcom blue bear..last week :)

hari nie lunch kat pavi sbb dah jemu makan kat foodcourt bawah office and wisma cosway..
pavi pun kami lunch kat foodcourt je.

kening kanan aku bergerak2..kata orang lebih senior...nak jumpa orang kita lama tak jumpa. 

mari kita lihat sapa mangsa aku.

1. Rizman. kawan skolah menengah merangkap cyber bf. hehe. ape daaaa ko bisik kat tepi tinge aku tadik..wat suspen je. nasib aku tak berdrama

2. selang beberapa tapak ade lak si Zul. lunch ngan teammate dia. berenti salam. pak haji jumpa cik hajjah. lama aku tak p ngadap dia. bukan ape..co dia tu client kteorang. plus zul tu personal fren. antara kerja n kawan...

3. dapat meja. kami duduk. baru jek nak ngumpat Zul ngan ex Sifoo ngan  office BFF aku nampak Ghanie kat sebelah. lunch gak. Ghanie nie ex colleague,ex kawan kalabing dolu2 juga ex jiran...mind u masa dia ex semua aku sebut tu bukan dalam satu masa tp time frame berbeza2 . Dia makan berdua tp order makan banyak. pastu ayat Ghanie..Elle, nak ikan pari tak? nie kami order ikut napsu.. Hohohoho ikan pari...feveret. amek jek. tq bro. murah rezeki kamu yg sememang sentiasa murah. amoi sebelah pandang je..pelik kot sbb selamba tukar2 makanan.  ke dia jeles sbb xdapat ikan pari free. muahahahaha

gile meriahkan aku hari nie..cam artist jek. 
3 orang serentak aku tapau. nasib aku tak jumpa bekas scandal serentak cam nie. haru babe.
yang best lak tiga2 tu saling tk kenal but kerja bawah satu bumbung..satu bumbung ye bukan satu office.

*kenyang bangat*

Rizman nanti leh kuar lunch together2 ye..chika office kamu jauh. sila duk diam2. :)

3 comments:

  1. wah bestnya lunch.
    lin duk putrajaya takde aper pon.
    bosann jerk.arie2 makan tempat sama
    huh!

    ReplyDelete
  2. he he he

    ramai pulekk yg terserempak! he he he he

    aku hari2 lunch kat rumah jek

    ari mak tak sempat nak masak
    nasi +ayam goreng+sambal tumis.

    kenyang!

    ReplyDelete
  3. MPW: kat KL pun tiap waktu rotate tempat sama,order makanan sama..bosan gak. turun KL calling2 le

    ST: duk bujang...masak kat kedai hari2. kat rumah masak air je :(

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...