bila Pitih

Tuesday, March 6, 2012

Misty dan ayah Ngah

as salam


Misty sememangnya rapat dengan adik aku sorang nie..sampaikan adik aku bahasakan diri dia sebagai ayah Ngah ngan Misty n semua kucing belaan kat kg.

Masa aku p umrah dulu..adik aku yang ni la d'amanahkan menjaga rumah dan haiwan belaan kat kg...yang menareknya Misty leh dengar kata adik aku dan adik aku leh dukong Misty dengan tiada masalah. gile aku impress dengan adik aku yang nie. just imagine Misty boleh tak memancut dalam rumah masa aku n mama kat Tanah Haram.


lab u la Peyja

14 comments:

  1. hehehe ni kes memet gak ni...xsemua dia dgr kata ngn aku je..haha..bgs misty...syg ayah ngah kamu tu yer..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke kan..mesti ada sorang yang dia leh dengar kata

      Delete
  2. misty ni muka ganas..tp ttp hensem!
    dgr kata ayah ngah eh..nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan dalam hati ada baaaaaaanyak taman :)

      Delete
  3. Replies
    1. oooyeah kak Kim.
      dorang sangat serasi

      Delete
  4. mesti la baik ngan ayah ngah, dah mama dia jauh sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari kecik lagi Naz Misty ngam ngan ayah Ngah dia..masa tinggal kat KL :)

      Delete
  5. awra pembunuh ayah ngah sungguh hebat smp misty yg gengster pon takut..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. awra pembunuh tuuuuu. nasib faham maksud :p
      ayah Ngah nie kita panggil dia cat charmer

      Delete
  6. mesti adik ko dah buat man to man chat..tu yg kamcengho tuh..=))

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...