bila Pitih

Monday, February 27, 2012

gangster la sangatttt

 as Salam

anak jantan pojaan hati.

muka persis gangster


berkepala besar 

kakitangan pun besar :)


TAPI semua tu hanya lah luaran je. 
mamat nie sebebarnya cam gambar2 kat bawah :P


19 comments:

  1. Tak kenal maka tak cinta, kan Misty...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah cinta..terasa rindu lak nak tengok muka manja dia tu

      tq Kak Kim :)

      Delete
  2. geram rasa nak pelok bila dh besar kedak ya! hhheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. V...susah mok pelok nya,pegang n usap jak, mun pelok nya grab tangan kita dengan kuat

      Delete
  3. hehehe muka brutal tp dlm ht ada taman..hihihi

    ReplyDelete
  4. mamat muka ganas..dalam ati ader kebun bunga..hik2

    ReplyDelete
  5. hehehe..muka jer ganas..tapi dlm ati tu ada kebun bunga..bunga ros, orkid, kekwa..pokok misai kucing pon ada..hehehee..salam dari leo dan kuya..muahh!

    ReplyDelete
  6. macam la gengster sangat...sekali...bapak mistali rupenye...akakakaka..kantoi la awak Misty! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak mithali tu kat rumah je Mya. syyyy :p

      Delete
  7. Amboi, manja. Dlm hati memang ada taman kanak kanak. Luv u

    ReplyDelete
  8. gambar yg last tu kecik la..tak puas tengok taman berbunga di hati Misty

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah Naz nie..sila stalk kat wall lagik satu :0

      Delete
  9. poncho:hohoho...dah kantoi kegengsteran misty..tgk tite..barula original hemster
    tachi: sebut gengster pon salah...wakakakaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misty: eh budak2 ni,tecit2 nak nakal ye..jentik jugak kangggg

      Delete
  10. muka jer ganas berdesing..hati baik..jd babysitter adik2..ngeee

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...