bila Pitih

Thursday, February 11, 2010

balik kg for CNY

mode balik kg xsampai lg nie tp aku WAJIB balik CNY nie atas urusan rasmi. takkkk aku bukan nak tawen tapi sebab lain yang best lg dari tawen. aku reveal kat certain people je baru exclusive hehehe. pape tunggu end of april nie insyallah aku bg announcement..tu pun kalo aku nak buat announcement.

announcement best dari govt few days ago ialah nak balik east coast toll free. yippieeeeee. sesapa balik selatan/utara dapat 20% discount je...xpe harap2 lepas nie turn korang lak.

aku bertolak ngan my lil bro very midnite hari jumaat..bukan sbb xde tol tp waktu tu memang my travelling hours..between 3-4am sbb dapat hidu fresh air and orang pun xde ramai sangat.

kepada sesape yang balik tu drive safely n buckle up!

No comments:

Post a Comment

jari-jari gatal mengomen...