bila Pitih

Tuesday, October 30, 2012

nak perhatian nampak

as salam.


Oyen anak jiran.

mama dia balik kg braya.

rindu mama la tu.

kita menonton drama dia lak landing kat atas tv.

nampak sangat dia nak perhatian


tak kose aunt Marie nak layan weii


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

  1. aaaaa macam Merah kite!!

    tp Merah kita sakit, dia da kurus :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merah sakit ape? Oyen ni spesel gak...kaki cukup tp ada sedikit kecacatan

      Delete
  2. Amboii panahan mata dia...perghh mnusuk gitu..hehe..

    ReplyDelete
  3. huuuu, sedih lettew. takpelah Oyen. nanti mama kamu balik ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama dia dah balik semalam. ngade lebih

      Delete
  4. Replies
    1. sama kasanova ke kak? ke sama nak dukong? hekhekhek

      Delete
  5. dah macam model TV dh cenggitu nye...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. model tv tu. pasan jap pak Oyen. eheks

      Delete
  6. eh eh kemain lagi.. hebat body balance budak ni.. atas flat screen pon blh lepak :P ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oyen tu memang Mya..semua tempat dia akan balancekan diri sbb nak perhatian

      Delete

jari-jari gatal mengomen...