bila Pitih

Sunday, September 23, 2012

terbukti tidak benar





Semalam 22 9 2012 aku n kenalan baru p panjat bangunan tinggalan ni. Memula aku baca kat fb dorang ttg bangunan ni.  since hari2 aku ngadap bangunan tu n macam2 cerita aku dengar so aku mmg ada menyimpan niat nak tengok sendiri

Alhamdulillah tiada aral n terbukti tidak benar spt kata org n tulisan kat hairan metro.

Aku tak snap byk gambar kat sana...just block sebelah je.

Oh ya...kenalan baru ni NGO berdaftar dari sebuah negeri kat Pantai Timur

Published with Blogger-droid v2.0.4

18 comments:

  1. yg ujung sana kat blkg uols tu bangunan ape?

    ReplyDelete
  2. ape yang tulis kat dlm harian metro...?
    huuu... berani nya ellie gi..tapi klu gi memalam... heee.. rase lagi kecut :P

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah xde pape kak Kim...sbb siang hari kot

      Delete
  4. ngeee 'bebudak' takut nak kacau penagih...ada terbaca kat harian metro mgu lepas..agaknya penagih pun tgh khayal kejar 'bebudak' tu..:)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulisan metro tu tak benar sama sekali. Stakat kumpul tin tu aku pun boleh buat gak

      Delete
    2. ngeh3x...terpaksa bt cite lah tu kot...ti big bos mrh..hikhik...:)

      Delete
  5. oohh. mungkin dah masuk paper diorg pindah tempat lain dulu. pergi lah malam pulak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha xde la nak cari pasal g memalam Yana oooiiiiii.

      pada kita..siang adalah dunia manusia normal :)

      Delete
  6. agaknya diorg dah insaf kot... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insaf tu ape? hehehe

      tp benar segala cerita sarang penagih tu bohong belaka :)

      Delete
  7. Weeeeeeee.... Dpt tgk gambar pn okdah hehe

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...