bila Pitih

Friday, July 13, 2012

sudah ENAM bulan

as Salam

sepertimana dengan tajuk. ye ENAM bulan. saya sudah tidak pulang ke Newcastle.sejak jejak office ni mmg saya sangat2 la pendam je rasa nak balik. tempat sekarang hari Sabtu half day and since saya masih dalam prohibition *probihition since bulan 3 lagik*so kalau cuti WAJIB potong gaji. pertama kali kerja kat tpt yang cam ni. so cane nak balik tanpa amek cuti???? harapkan public holiday..mmg kalendar tahun 2012 tak best. cuti on salah hari :((

tadi called my mum cam biasa. sembang pasal anak2 bulu...si Sayang n anak2..si Orie n anak2 si Momoe dan si Misty anak jantan kesayangan hati. entah si Sayang ingat kat aku ke tak lagik. wuuuuwuuuu*taip sambil nanges*

then called mak menakan kesayangan yang aku anggap macam mak sendiri..aku panggil Ma.
anak buah sepupu yang angkat call tu..siap tanya bila naka balik n suh aku balik cepat *nanges lagik*
tanya pasal budak2..si Nadiah dah pandai cakap. cakap banyak pulak tu..cam sepupu dia yang lebih senior. rindu nya dorangggg

nak aku balik..tunggu raya la jawabnya

so i think aku better buat seswatu yang best.

UPDATE CV.

yer.

aku dah call agent tadik. so insyallah weekend ni aku akan gigih update CV.

wish me luck all. 

6 comments:

  1. tak lama lagi bila dah bergema lagu raya lagi lah rasa sedih .. nak cepat2 balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sedih..mmg rekod la tahun ni sebab sebelum2 ni mmg tak sedih langsung. siap layan raya kat KL dengan kawan2...ni kes lama tak balik punya pasal laaaaa

      Delete
  2. harap bersabar yer Mama Meyi..

    ReplyDelete
  3. sadisnya..nak tukar keje ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadang sangat2 gitu la Naz. xde makna nak stay kalau macam ni

      Delete

jari-jari gatal mengomen...