bila Pitih

Tuesday, May 1, 2012

Percutian si Panda 3

as Salam

Edisi Panda lagik




budak ni sangat bijak dan pandai berdikari.  kita sediakan tpt lain utk dia poo n pee tapi dia pandai2 pg tpt abang2 dan kakak2 punya tandas :)


15 comments:

  1. tu hasil gi tadika tatak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sia2 daftarkan kat sana :)

      Delete
    2. saya sebagai cekgu dia..sgt laa berbangga..hik2 ;p

      Delete
  2. ewwww kalo dy tgk balik pic ni ble m=besar mst dy malu...haaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mesti Panda cakap.. eiiii mama tipuuuuu..dah la tengok pastu rakam pastu post bagi kawan2 tengokkkk

      Delete
  3. ala panda kan tecit lagi, apa nak malu. lom sunat pon:P hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha nanti besar malu dia tingok "p

      Delete
  4. cebab bau poo and pee abang tatak agi kuat, menarik Panda ke situ.. huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pee Tatak? ngeeeee

      tingat Tatak tite tat tampung meowwittt

      Delete
  5. comel betul lah dak Panda nih gewam tgk!

    ReplyDelete
  6. hahhha....litterbox lagie besar dari panda..nasib la tak tertimbus..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaaaaa Panda p layan litter box abang2 dan kakak2 :)

      Delete
  7. ee ee... ade tompok tompok tayik untaa eh! tayik kucen... ekeke~

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...