bila Pitih

Wednesday, April 11, 2012

kami sudah berdamai

as Salam

me n Potek2




dah berbaik :)

alhamdulillah

12 comments:

  1. bila gaduh ngan mat bola tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. gaduh sejak dia jadik rumet Kakak.

      Delete
  2. Kakak rasa Potek2 blakon jer tu..ekeke
    cer try lenkali..hik2 ;p

    ReplyDelete
  3. sebelum ni ko perang ke dgn potek2?? hohoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potek2 bengang ngan aku sebab aku la tukang nangkot dia p jumpa dokto bercunat..hantar rumah PM utk terima rawatan tradisi...aku la tukang marah kat dia kalau dia lepuk yang lain. aku la segalanya..

      dia tak tahu aku biat cam tu sebab aku sayang kat dia

      Delete
  4. manjanya si Otek nih..

    cik marie ngan kucin pon nak gaduh hakhak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeles la tu MM.

      Otek2 la yang carik pasal

      Delete
  5. Alala.. marah-marah sayang je si Otek tuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. theeee marah2 gatal pun ada Ms J :)

      Delete
  6. ala, dia rindu bau acem tiak tatak la tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tite Mama yaaaaa.

      Tatak yang errrrr sengeh sampai nampak gigi manjang~larikkk

      Delete

jari-jari gatal mengomen...