bila Pitih

Friday, March 16, 2012

Sayang yang poyo 4

as Salam

sekarang dah masuk bulan March. last balik KB bulan Jan. meaning 2 bulan tak balik. eleh baru 2 bulan..rekod 4 bulan :p
hati dah rindu2an kat dak tu. rindu kat dak perengus nan seko

bila nak balik lagi??
insyallah bulan June depan...lambat lagi tuuuu

for time being...layan gambar ajo la




12 comments:

  1. hihihi ske tgk sayang...teringat yatimah ku..huhuhu sayu pula...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala Ery...just think positive yer..meh Sayang tium sket...muahhhh

      Delete
  2. Sapa sangka dr kucing jalanan kini diangkat darjatnya tinggal dibanglow, dr KL - KB... untung ko sayang, ucap time kasih byk kat mummy n nanny sekeluarga n jgn lupa tatak yg pengasih lg penyayang tu..GT hans

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak Kim...sayangkan si Sayang punya pasal..bagi yang terbaik buat dia. Nanny pun sayang sangat2 kat Sayang

      tq

      Delete
  3. alah...rilek la mama..lagi 2 bulan je masuk bulan 6... :P by the time mama balik sane, budak2 tu dah besar...hihi.

    Mya

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu besar dan bertukar jadik monyet jadian

      Delete
  4. Sayang..bila nak tepon Kakak? ;p

    ReplyDelete
  5. pic last,,sayang wt muke boring ala2 garfield..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan buat muka Uni tapi dia mmg cam tu :P

      Delete
  6. masa yang di hitung2 mesti rasa lambat, so relaks jer. cukup time, cabooottt ;)

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...