bila Pitih

Thursday, February 2, 2012

kopak

aktiviti sempena cuti FTD.

pagi: settlekan urusan rasmi kat MBB RWG. okeh aku dah pandai p RWG sdri ikot selayang.lepas lama stay KL baru nak tahu. sengal.

tengahari: settlekan 2 payments.lagi belen sila tunggu yer :((

tengahari: mengopakkan poket.
gara2 berat badan yang berubah tak hengat2  lately so baju kerja ku dah kne tukar SEMUA
supposed aku ngan kawan sama tpt aku tinggal start joging n evening walk TAPI kami dah TERlayan gemersik rindu kat TV3 so impian je la semua tu.
but aku actually xde motivasi nak pasang badan...xde motivator. 
wesss KG cecepat la naikkan taraf ku jadik yang CERAH...baru aku ada feel nak pasang badan balik.

petang: lepak rumah je...ngadap internet. layan youtube ttg eilumeenitee dan clip MJ n anak2. gojes sungguh paris jackson.

aku masa slimshady












ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DARI 55kilo now 63kilo. demmm 

14 comments:

  1. hehehe cik marie..bukan mmg dh slim ke...

    ReplyDelete
  2. pst la gmbr kinek tok gik.. hehe

    ReplyDelete
  3. ahahhahahahhhahahaahah....


    beshnya dpt tawekan org yg senasib ngan kita hakhak :p

    ReplyDelete
  4. ahaha..jom Wawa gelakkan Mama kamu tu..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wawa kata: bukan ke Kakak pun badan naik berkepam2 ke? ngeawwwww

      Delete
  5. erk..naik ke badan ko? erm..ke mata aku yg kero? bukan tatak ke yg naik tu? :P

    ReplyDelete
  6. nape orang lain pakat2 naik, aku pakat2 turun nih... x leh jadi nih

    ReplyDelete
  7. nak diet ke anty marilyn..meh mkn kibbles kitorang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa brand kibbles korang? cedap tak?ada rasa cokelat? huhu

      Delete

jari-jari gatal mengomen...