bila Pitih

Sunday, February 5, 2012

jalan jalan carik

as Salam

salam Maulidur Rasul.

sabtu petang lepas kje pergi Pavi ngan bff. nawaitu nak carik baju yang abah kirim. last2 baju tu xde stock.so jadik la hari gedik2 lite di petang sabtu. 

aku jarang jalan area depan Pavi nie sbb xde sebab nak ke seberang..kalau ke seberang aku mmg terus hala ke destinasi...paking kete n layan.. tapi tadi kluar2 je nampak banyak patung beruang kat laman tu.. ape lagik..posing le. huhu...sambil pose tahan perut sket :p


look Bears. nak pose ngan Bear offwhite kaler putih. nampak cam Polar Bear je :)





ME: errr Sayang...cunn tak Mama?
Sayang: TAK. kita lagik cun

ME: dengki la tu.



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

11 comments:

  1. nape kite tak buat gaya mcm bear tu eh.... hmm x leh jd ni. jom pegi lagi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom..kali nie kita pakai yang lebih santai :)

      Delete
  2. tepat skali jawapan Sayang tu..syabas! ahaha

    ReplyDelete
  3. tahan perut cik marie... tahan perut... hippppffftt.. *sambil tahan napass!!*

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih tahan nafas lagi ke chaz?

      Delete
    2. pengsan den kang kot tahan lelamo... hoho~ ;p

      Delete
  4. tahniah krna berjaya utk kelihatan lbh kurus dr patung itu hihih...

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...