bila Pitih

Sunday, November 13, 2011

tower heist

lama dah tak layan midnite movie.

sejak opis jauh nun dsana n sejak KG terlalu bz ngan keje n outstationnya.
layan tower heist for the 2nd time.
layan 2x bukan ape...yg memula mmg sbb nak tonton tp yg kedua nie sbb aku nak gak kluar ngan KG sebab kalau terlepas kali nie alamat bulan 12 tak pun tahun depan la dapat date lagik :( bzkan incik tersebut... 

script (joke) sempoi n matang.sesapa tak paham lawak nie mmg la sangat tak reti.eddie murphy punya watak berbeza kali ni, no more african american slapstic joke...same goes to ben stiller punya watak.

comment about KG:
hm...perubahan demi perubahan cara dia layan aku...tp masih slow. haaaaaiiiihhhhhhhh. bila la dia nak naikkan pangkat aku?

HUH????nak tgk gambar KG? hahhaa xde makne aku nak tayang ngan jelas. bahaya...karang my beloved mr ex stalk page aku nanti dtanya memacam lak...ya ampunnnnn











*gambar nie taken kat FRIM Kepong 3tahun lepas :))

5 comments:

  1. kim salam kat yg tersayang yer..;)

    ReplyDelete
  2. knape yg 3 tahun lepas punya gmbr?
    knape tak 3 minggu atau 3 hari yang lepas..?hehhehe
    nak la tgk yg terbaru..sipi2 pun xpe :P

    ReplyDelete
  3. Nenek: hahaha kem salammmm

    sweet sue: takder takder takderrrrrrrrr

    ReplyDelete
  4. ehem ehemm...kem salam jugak ngeee

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...