bila Pitih

Saturday, August 20, 2011

saya tlah dtang oleh Mummy Mon Tomon!

dapat award (lagik)

kelas ko Jah..korang ader??siap 4 orang akan ku taggg.

trimkas buat cik MeowwMania kerana sudi mentag saya *baca ngan ala2 drama* m spechless~



Sila ikuti langkah berikut :


1. Kopipes award ini di blog anda (klik kanan 'Save Image As..') *setkan size kpd 'original size' utk gmbr yang terang, jelas dan nyata.~DONE


2. Ucapkan terima kasih kpd orang yg telah mengetag anda (letak nama dan link blog)~DONE


3. Jawab soalan berikut :

a) Apakah amazing-nya memiliki blog pencinta haiwan ini?
    *baca gaya iklan ubat kurus* sejak saya memiliki blog pencinta haiwan ini,stress saya makin  
      kurang bila membaca telatah dah keletah anak2 bulus. Sungguh menakjubkan dan saya te.rus  
      memiliki

b) Dalam ramai-ramai jebon meowwmania, jebon manakah yang berkenan di hati anda dan mengapa?
    Baby Mushukkkkkkkk sebab masa dia djumpai menyesatkan diri kat rumah kediaman kluarga 
    Meowwmania..ketika itu la saya mula menyesatkan diri dekat blog beliaw meowwwww

4. Tag 4 blog pencinta haiwan yang anda rasakan Amazing!
     Anis Squirdward the future great zoologist
     Mama Agon yang rajin mem'bantu' incik somi terchenta
     Umi Shakina ALONG yang tak kutip utang
     Cik Siti Kakak kepada incik Senget muka taiko yang manje

5. Maklumkan kepada 4 blogger tadi bahawa mereka telah di tag.
~DONE

Award ini hanya lah untuk suka suka, sekadar untuk merapatkan lagi silaturrahim di kalangan blogger pencinta haiwan. Terima kasih kerana sudi menerimanya, saya amaaaaat berbesar hati *sambil kembang-kembang hidung



Semoga kita semua tidak akan pernah berputus asa dan akan terus melakukan apa yang kita lakukan, membantu sesama makhluk tuhan sama ada manusia mahupun haiwan, insya'Allah 


p/s: kawan-kawan boleh juga rujuk di SINI untuk melihat senarai blog pencinta haiwan

3 comments:

  1. baguskan Along tu tak kutip utang..Kakak nak pinjam ngan dia laa..ekeke

    ReplyDelete
  2. ok..sy sedang berusaha menjawab..lari kejap dari kursus ;)

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...