bila Pitih

Sunday, July 10, 2011

9 julai

smalam 9Julai....tarikh hitam bagi negara Malaysia tercinta n warga Kuala Lumpur esp. tak perlu cerita sbb korang musti sedia maklum.

Biasanya aku akan mlepak rumah Sahabat atau rumah Kakak kepada anak angkat aku tp apakan daya,better duk rumah dari berani2 kluar. Family pun asek call tanya keadaan. So aku mlepak kat rumah jiran kat tingkat bawah. 

Moh kita layan kucing2 kak Avevah

Meet Ryan Seacrest...kucing yang aku jadikan sparring partner sbb dia suka bergurau n xmo kalah (tp stakat nie aku xbagi dia menang lagik)


Then Oyen...kucing gendut yang handsome


Then Zara...a special cat yang menawan cam Syarifah Normilana :)


Miss Janna, Ryan's sister. Manja tapi kurang mesra cam abang dia.


Baby Luna yang adorable :)



lagi 2 ekor...Mama Cat and White takde lam gambar.

korang buat ape semalam?

2 comments:

  1. amboii gebas gebusnya kucin-kucin kak Avevah tu, geram je tgk!

    smlm cam bese memandikan bebudak jebon, sekali dgn budak tak jebon pon kena mandi hakhak..

    ReplyDelete
  2. ari Sabtu tu Kakak mendobi sepanjang ari..ekeke
    eh! bila nak ajak Kakak pegi tgk bebudak atas tu..hik2

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...