bila Pitih

Friday, February 25, 2011

happy pill~anyone?

happy pill(s)



m running out of it


damn bored.


lama tak rasa bosang cam nie.


text girlfriend 1~reply 'i sedang ngedate'. huh tak balik ku an tan lg minah nie


call kekasih gelap~reply 'i ngan my parent n adik i..later i call'~aiyakkkk. okay he live with his family


nak call 2nd girlfriend bosan lak dengar crita2 life dia yang bg aku bosan~too mych complain abt other ppl's partner~yawnnnnn


hunny: truth is your madu cam tu la. sian i kan?


nak sms Yazmin dia balik newcastle. sakit tinge aku kang dia cakap makan tempat2 yang xde kat KL nie. waaaaaa nasi Hover yang lazat itew kat newcastle je yg ade. sob sob sob


nasib ada Chika. sahabat.


dapat sembang2 jap kat balconi sambil tgk pemandangan sayup hiway yg sibuk


masuk rumah,mandi,layan farmville lg best sambil layan American Idol.~Ryan Seacrest makin lazat lak. huhu





baju fink tu ana Azwa yg baju petak tu anak Subariah. pandai korang ye...mak2 korang posing sakan korang senyap2 p dating


kawan2 rapat zaman college. wedding Zeti baru kami jumpa. padahal memasing rumah lam jarak boleh dkatakan dekat :). miss them!

Esok pagi panjat bukit kat taman TAR best gak. cik Bunny yang ajak. hm...nanti lau bjaya aku jejak sana ku hapdet ye kengkawan :)

tata~

5 comments:

  1. Oh... tgh tengok view masa tu.. bestnye. jeles aku. aku tgh tengok MyEG check saman. Thanks to u dear....

    Hehehe majlis ni kite sama2 dijemput oleh dua org yang berbeza. what a small world. But aku tak pegi... huhuhu

    ReplyDelete
  2. Cik Marie...! nice kebaya! u look gojes!

    -nerq-

    ReplyDelete
  3. chika: yeah. u bapak yg jemput,i pengantin perempuan yg jemput :)

    nerq: tq, i mmg suka pakai kebaya pg majlis2 :)

    ReplyDelete
  4. cik marie nape tak call ai, leh kita gosip gosip heheeee....

    ReplyDelete
  5. amboi MM..call jer gosip..gosip jer call..ekeke

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...