bila Pitih

Monday, September 13, 2010

freeway 360 degree

nie menantu bulu aku.
wife sah Misty.
aku memula aku snap gambar dari depan then mama aku merangkap owner Freeway cakap..'sian weeway..tak cantik'. then aku snap in different view gak.


versi posing normal..sebelun accident.


cantik tak??pose tipu tdo nie. dia pun nak berdrama masa aku nak btolak balik.

suka sangat tdo camni. masa preggy apatah lagik.

wif newly born-ed kitties.
Chombie,Nylie,Zoeie,Billie.


Chombie.

posing versi lepas accident. jadi termina-cat

kaler oren tu..adik aku saje buat nakal. dia letak inai baki dari rambut Mama.


susah nak amek gambar anak jantan aku,gambar berdua ngan Freeway apatah lagik. so aku amek cam nie la. btw tangan aku tak larat pegang Misty sebelah tangan sbb kebadakan berat dia makin menjadik2

5 comments:

  1. weeway shantek lar...sggh ayu dgn sifat keibuannya, cayang weeway muahh!

    Misty bukan kebadakan lah...Misty tough kan misty kan ;)

    ReplyDelete
  2. aunty meowwmania nak bodek Misty la tu.
    perasan la mamat manja seko nie

    ReplyDelete
  3. alaaaa,,,tiannya muka dia pas eksiden...

    ReplyDelete
  4. Tomey arr anak2 weeway. hitam putih macam lembu new zealand...

    Sapela yang bertanggungjawab ni. Misty camane ngan babies? mengaku anak tak? hehehe

    ReplyDelete
  5. etty: Freeway cakap thanks kakak etty :)

    chika: Misty terang ngaku anak. tp sbb baby lagik dia lalu n jenguk gitu2 je. dia akan layabn bila anak2 dah besow.

    hahaha mana tak cam lumbu NZ..kaler mak dia pun camtu gak

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...