bila Pitih

Friday, June 4, 2010

misty

statement aku:

aku terlalu obses ngan mamat seko nie sbb dia adalah kucing yang aku bto2 bela,meaning say bukan kucing mama aku (tp bile besar aku tpakse bg dia kat mama)

misty masa belum aqil baligh

nie masa umur sbulan atau dua bulan..kot. makcik lupe

misty ngan dusty. masa nie kne bully dek bekas hsemate aku

misty ngan mami fergy and sibs

motifnya...mamat seko nie dari kenit sampat sekarang muka memang manje yang amat. aku tak perasan until belek2 gambar2 lama. tp tak sangka bila dah besar lain karekter walopun manja tu tatap ada lagi.

ps: masa kecik mamat nie tdo bawah ketiak aku. kalo la mamat nie human sh2 dia malu yang amat.


ade iras wajah pink panther tak?


5 comments:

  1. ada gak sama tp misty lg kiuttt...pink panther x kiut lgsg la kurus kerempeng jek hohoh

    ReplyDelete
  2. hehhehe..comelnya dia.
    dah besar panjang dah upernya.
    jgn nakal2 yerk

    ReplyDelete
  3. hik hik hik

    i lapp yu tu tee por pai misty!!

    ReplyDelete
  4. wah misty ade peminat tersendiri.

    tahu dek dia sah2 bangge. tp mistu xlayan smua nie, anak dia si bobo yang pandai mlayan benda2 canggih nie.

    time kaseh smuaaaa, nanti saya pesn kat misty

    ReplyDelete
  5. sebijik macam Hero laa...he he he ...tapi yang ni ada tangan...akekekek

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...