bila Pitih

Monday, June 14, 2010

break away 2nd day-last day-

okes...2nd day aku berholiday melawat Kemaman Supply Base or KSB lepas sedih ngan Carigali PMO.  aku ikot me gal. tempat yang susah nak masuk tanpa kerja n orang dalam. tempat nie acutally warehouse to all co related ngan Oil n Gas...dari Engineering Co to End User.

 berpakaian sopan sebab bekerja. tgk minah tu..sebok ngan twit dia..aku lak sebok snap gambo.

acara wajib. bz cane pun mak tetap suka bgambo.

main entrance


tasbih spesel enter frame lak



nie salah satu co yang aku target nak masuk..sampai sekarang tak lepas2 sbb dorang xstart projek yg baek lg :(

kapal setia tuah nie milik carigali pttepi, projek thai-malaysia (kelate)

then lepas tu p mlantak kat pantai telaga simpul..kat pantai tu ade signboard tak leh mandi manda. hurm aku lupa nak snap signboard tu. owh p sana xleh nak cuci mate sbb xde yang lazat, but dorang je leh cuci mata tgk aku n gf.


perjalanan ke pantai telaga simpul yang menghijau kiri kanan. kalo malam agak scarry




aku paling suka yang nie sbb cantik sangat. Subhanallah cantik ciptaanNya

then balik singgah pegi makan sattar. pergh..best trip ni

abes dimakan kami. erk kenyang


bye kemamannnnnnnn

so itu le cara holiday aku..actually pg KSB tu lam keje aku gak..keje mgnenal tempat. lepas nie aku nak p lagik..esp kat pantai teliga simpul, geliga, kemaman, terengganu. eventho xleh mandi tp pemandangan cantik. also p makang sattar and otak2.

petang tu aku balik kuantan then terus amek bus balik BA. sampai pekeliling kekasih gelap jemput.
*sayang kamu mr fad*

NOTE: hati aku masih ade dikit berduka..tp ngan ade few guys yang leh aku dotdotdot aku jadik happy balik  :)
sekian.


2 comments:

  1. bestnya tengok pantai tue
    tenang jerk.
    jauh dari kesibukan kota.

    satar tue sedaplah..ingat pulot panggang tadie.
    hihihih

    ReplyDelete
  2. ye..sangat tenang..nanti tgk lg gambar pantai kat fb

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...