bila Pitih

Wednesday, May 26, 2010

rindu

rindu aku

masuk nie dah 2 hari aku sayu je layan blog bro manzlie
tah bila dapat aku kesana lagi.  rindu Al- Haram, rindu ngan ketenangan hati disana. tipu la if aku tak rindukan seseorang yang setia menanti aku disana but not just about him but i really missed Al-Haram also Al Nabawi. salam aku kat Rasulullah SAW akan sampai tiap kali dia pergi sana..amin..selalu dia pesan, aminkan setiap kebaikan esp kata2 dari kami. doa dia for us depan Kaabah selalu sampai... insyallah... juga bila dia kesana.
~rindunyaaaaaaaa~.

aku sanggup if he asked me to move and stay kat Makkah but dia dah pesan awal2 tinggal kat negara kelahiran aku sbb kat sana aku susah. ye gak..xbebas,but kat sana at least aku banyakkan ibadat.

azam aku:
buat sales gegila..dapat bonus leh p sana.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nanti aku update entry lepak ngan lucy ngan boblock masa mummy dorang punggah barang pindah rumah baru. sape kah lucy n boblock tu? tunggu ye kengkawan.

1 comment:

  1. ada yg sudah menanti di sana. bertuahnya hidup di bumi Haram

    :)

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...