bila Pitih

Friday, April 16, 2010

makan

hari nie makan beria lagik..kali nie ngan client lepas beberapa jam ngan End User company. 

pilihan kali nie mkanan vietnam.
 lokasi: KLCC

aku lupa nama cendol yang sedap nie. tp lam menu yang nie ade gambar. so xde pening2 nak pk tanya nama..just tunjuk je gambar.

nie yang aku order

yang nie colleague aku order.

tukang bayo order coke je. mebbi dia mmg gemar minum coke. ah lantak la tp yang tekak aku tahu cendol yg aku order tadik masa tgk gambar je pun sedap..apetah lagi bila aku dah rasa. mmg sngat sedap

makan lak..aku order sejenis noodle soup. pun aku lupa nama.


looks cam tomyam tapi bukan pun. rasa pun sangat lain. yang nie portion aku

nie versi goreng. colleague aku yang order.

nie chicken chop versi vietnam. chicken chop lemongrass with rice.

black paper beef and tofu (yg ujung tu)

No comments:

Post a Comment

jari-jari gatal mengomen...