bila Pitih

Tuesday, April 13, 2010

dorang suka lepak spital (kot)

petang smlm aku dapat mms dari abang ngah. gambar iskandar terlantar kat hospital. lam hati aku..ler..is plak yang masuk. last aku balik 2 months ago memula dayah then si emran pastu  kak la..kak ipar aku. in between dayah n emran aku rasa leen pun ade admitted....now iskandar. mmg dorang bergilir2 masuk ward. kes iskandar kali nie appendix~bto ka spelling aku??~memula doc syak ade batu karang..but thank God la kan sbb bukan batu karang.

then mlm sket aku dapat gambar iskandar tgh ready nak msk OT..kali nie ade abah~our bank negara~.harap2 xde prob lepas nie ye iskandar. jaga makan tu..tengok ape yg iskandar makan. Aku..sokmo jaga kesihatan sbb aku tahu aku sorang2 kat KL nie..kalo sakit sendiri tanggung gak. sorang..mebbi sbb smua kat KB that's why kurang perihatin sbb semua orang kat sana

~UTAMAKAN KESIHATAN~

2 comments:

  1. teringat my little bro yg kat hospital...
    br je pas wat plastik surgery ke atas kulit kakinya yng telah accident yg hmpir 1 bln

    hope adek mu oke...
    dan kembali sehat

    ReplyDelete
  2. time kasih pensel kontot..tp itew adalah anak buah aku..lebih jelas anak sepupu daku

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...