bila Pitih

Wednesday, March 10, 2010

masa terluang sambil tunggu fuad

semalam while waiting for my visa pic siap aku lepak kat popular bookstore sensorang. layan few books. layan punya la skali aku jatuh cinta ngan 6 biji buku...thot of beli but since ramai lak yang Q aku decide to pass it.

hari nie ms tunggu client AKA kawan lama kat klcc aku laju jek pg kino. carik buku yg berkenan dihati smlm. so aku rembat 3 bijik instead of nam. ~gile ke ape bli 6 bijik..kalo gaji aku riban2 n xde tanggungan kne baya aku xkeksah amek saplo pun...berangan....~

books:

Saya Pun Melayu by Zaid Ibrahim or ZIKO


tah nape tetiba aku nak baca buku nie...nampak sangat menarek lepas aku baca few pages n sinopsis
then aku grab book by Lydia Teh: Life's Like That-scenes from Malaysian Life


cam menarek je buku tulisan amoi nie. ye dulu aku agak xsuka but lama2 fall in love lak
last aku grab satu imported book by Kate Taylor, titled Not tonite, Mr right (hehe). at first smlm aku tgk buku lain tp yang nie lebih tempting. so aku zassss jek bli.


so..agak2 bile la leh start baca since aku tgh layan 9 Nyawa by Ramlee Awang Murshid. ye aku sangat minat tulisan pakcik nie sbb sangat lain dari penulisan novelist malaysia (sebab..aku tulis karang ade yg kne saman)

so for myself...selamat membaca sambil membaca buku panduan mengerjakan umrah. 


NOTE: SEMUA GAMBAR LAM ENTRY NIE AKU AMEK DARI BLOG YANG SAH (btoi ka ayat aku??)

No comments:

Post a Comment

jari-jari gatal mengomen...