bila Pitih

Tuesday, March 23, 2010

great weekend

i had a great weekend. wah. macam aku xpenah ade weekend cam nie.

weekend lepas best sbb aku p showcase sorang minah yang aku sangat suke layan lagu2 dia plus i went there with my BFFs also i met my sedara yang aku panggil sepupu kat sana. maka ade la lam 5 single ladies in our group. plus this will b my last lepak2 cam ni with my BFFs as April nanti aku akan ke sana. to my BFFs...i lovu u guys. petang sblm gerak to live centre lepak kat tpt aku jap...hunn sampai dr kuantan around 5++..lewat sket sbb ade accident kat MRR2 (MRR2 depan rumah jek).




 *izyan ali rahman...saya sedey sbb kamu xperform my fav song :(
that nite we all mlepak at sonia's place. and aku ngetes pakai sari. alang2 sabtu akan datang aku nak p indian wedding so aku try dlu. memula aku cakap nak pakai kaler purple tp ms test dia bg kaler itam. nampak cung jek. aku rasa aku pakai kaler itam le nanti.


sakan mak pose. nie baru testing. sabtu depan full dressed nyer pose

pagi tu aku brunch kat rumah sonia. ye aku masak tosai. NOT. sangat menipu. gambar tu saje aku pose.

a day before aku pg convex with my colleague...jalan2 tgk indian wedding fair. not bad at all. so jalan punya jalan...nie la hasilnya.

1 comment:

jari-jari gatal mengomen...