bila Pitih

Thursday, February 18, 2010

kene jab

tadik aku ngan mama p HKB or skrg dah tukaq to HPZS. tujuan aku pegi nak amek jabs. satu H1N1 second for meningitis. so for meningitis ubat dah abes aku kne pg kat private hospital/clinic. fine. aku huluq bahu kiri kat nurse yg merangkap kawan mama. balik aku drive elok je..xde rasa sakit. then belah petang aku p clinic doc fatah kat wakat siku..for mening.jab.doc tu kata tadie dah kat belah kiri so now kne belah kanan..then aku huluq je la...lepas 5 minutes aku rasa effect dah. SAKIT ooooooo. kesan ubat. tangan belah kanan lak tu. nie bukan kes salah ubat tp ubat tu mmg kuat...huk huk sakit sakit. so aku terus balik rumah sambil dah terdetik lam ati..lepas nie mmg balik terus sbb xlarat nak drive.
balik2 aku citer kat ma n abg ngah..saje je dorang kata..xpe,sok lg SAKIT. citt.

No comments:

Post a Comment

jari-jari gatal mengomen...