bila Pitih

Wednesday, January 20, 2010

rindu kah aku??



smalam abg ngah mms gamba kat aku ngan tajuk "mencecah tiang letrik". ingatkan ape rupanya2 signboard kedai.hampeh tol.


agak cecah tiang letrik,nie kat wakaf che yeh

 tpkan cam taw2 je ms mms tu aku agak terganggu pkiran sbb ade sdikit homesick. mana tak last aku balik masa raya aji,bulan 11 aritu. aku kalo meter xbalik kg lam 3 bulan diam mmg kne sakit tu eventho family aku ade la 1-2 kali datang sini...mane sama ngan dorang datang ngan balik kgkan?. yes aku dah homesick. aku rindu gak kat myniece yang baru masuk darjah 1 aritu,agak cane la dia carry schoolbag yg berat kalo nak compare ngan size leen yg comei tu




eddleen 1st day kat skolah

then aku received another mms from my old friend..a reminder that aku ade lam few weeks xpg rumah dia...peminat aku kem salam. siut. tol. tgk la weekend nie kalo ade mood aku lepak kat rumah kawan aku tu. bob,kakak datang jgn lak nak gigit ye,stakat barking xpe lagik...good dog

boblock
*harap jgn lak yg buat speku sbb ade gamba bob kat cni ya*







2 comments:

  1. balik kg cecepat weh..aku ari tuh dpt balik sehari pon dah rasa cam heaven giler...haha~

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...