bila Pitih

Tuesday, December 1, 2009

eid adh

sampai gak aku kaybee tahun nie stelah lama aku xbalik for eid adh. aku balik sbb raya puasa lepas aku kat kl je..kita ganti hari. aku wat last minutes dec with my bro...bayangkan la hari yg kami rancang nak balik still dok YM n SMS ngan adik aku nak confirm balik ke tak. last2 jam 3 am aku call confirm balik. 4am terus gerak. my bro jam 330 dr putrajaya n jumpa aku area melati jam 4am. alhamdulillah spanjang pjalanan lancar but kat chegar perah ade kemalangan maut. 1st time aku bhadapan ngan musibah cam nie. sampai kb agak lambat sket sbb jem kat ketereh n wakaf che yeh. aku sampai rumah mama, hantar syadi then lepak bwh pokok rambutan...melantak dlu. si freeway sedia menanti kami pulang, adik aku yg lg sorang singgah town so aku xsempat jumpa...last ms kat ketereh.


gambar freeway bwh pokok xde so ganti ngan gambar nie
and ngan gamba bawah...tetiba freeway mlentok tepi aku



 then aku tarus balik to my other house. abg eddie n family plus leen n iffa pun ade. aku..layan dorang jap then terus tdo sampai jam 7. best oooooo
mlm aku pg HQ jumpa makngah yg sakit..maksu n paksu pun balik gak..dorang gerak jam 5.30am...beza sjam ngan waktu aku then kami terus ke rumah arwah ayah mat...allahyarham(gemulloh kato ore klate) meninggal kat Tanah Suci few days b4 eid adh.

owh..aku balik nie xsempat mlayan anak jantan aku yg makin besar tu..sian dia..kmain tunggu aku atas tembok pagar rumah. hati aku kne tabah sbb aku xmo dia terlalu manja esp ngan aku. sian aku sian misty




 

 misty tgh pujuk aku jgn tinggalkan dia
gambo snap sblm aku btolak


**********

baby nadia makin besar makin cute makin kuat membebel
                                                 

                                                  
                                                                             




3 comments:

  1. best nyer org dapat balik beraye kan...mama aku dok bising bila aku tak balik...biasa nyer dia faham jek...tp mybe sbb da lama tak jumpa...hehe~

    ReplyDelete
  2. comelnya kucing dia melentok camtu...

    ReplyDelete
  3. ayu: best gak la balik tp sangat letih sbb drive sendiri all the way. aku balik nie sbb raya posa aku xbalik...kalo tak mmg jgn harap la aku balik :P

    kak umie: yg mlentok tu asalnya ganas tp lepas kemalangan dia jd manja semacam

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...