bila Pitih

Monday, November 23, 2009

banjir VS balik kg

raya haji dah dekat....plan aku nak balik raya haji nie sbb utama aku xbalik raya puasa aritu. but skrg ujan n banjir..cane tu..ikot jln pantai tganu dah xbley ape tah lg ikot lipis sbb terang2 xbley lalu area kuala krai. discussed ngan my bro n few kawan cam jln grik je ok tp jauh tuuuuuuu. tgk web jabatan metreologi cam agak la xbest
kata abah smlm if teruk sgt xyah balik xpe asal aku sempat courier kasut raya dia...statement kasut tu yg xbley blah. area aku mmg xbanjir tp otw tu mmg sangat xbley caye sgt...karang ade yg trapped kat tengah2 utan belantara TIDAKKKKK trapped ngan orang2 lain yg aku sangat xknal again,TIDAKKKKKK
so aku let it open jek la dlu..mls nak pk sgt..karang dah plan skali lgsg xbley balik. btw aku nie bukan suka sgt raya2...skali aku ade kat kl jek..pg raya layan tgk movie kat memanecam raya puasa aritu..2nd day aku kat OU ngan baju chrismas.so kawan2 jgn la korang risau kalo aku xbalik kg raya sbb aku mmg xsuka raya n family aku ramai gak yg kat cni yg xbalik.

~SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI~

4 comments:

  1. Slamat hari raye aji... =) ko kalo ikt grik mmg jauh nak mampos...yg penting, hati2 balik Kg... aku dua2 raya kene keja...dah nasib badan....

    ReplyDelete
  2. tq yuyu...aku nie silap2 raya kakt kl gak kali nie

    ReplyDelete
  3. yg penting raya elie...bwk balik daging byk2!!! heee~

    ReplyDelete
  4. daging huhu
    xde maknenya..wa xmasak

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...