bila Pitih

Monday, October 5, 2009

raya kuantan trip 2009

aku+miss sonia kat kuantan last weekend atas invitation by miss chels to her open house n house warming.

btolak after work on late friday evening. trip nie la aku rasa plg lama ke kuantan...bayangkan btolak jam 7pm..aku sampai around 1130pm. rekod tu..normally lam 2 1/2 jam je travelling hours. R*E*A*S*O*N: aku letih+ngantuk+hujan. all the way tu aku ngan miss sonia buat mcm2 cara nak bagi ilang ngantuk..makan donat yg manis2 le(kan sugar leh wat kiter hyper)..xde makne pun..aku immune,then we try to talk dirty, but end up kami gelak2 cam setan sbb de topic yg kluar. last2 aku tdoq jap kat RNR...konon lepas tdoq aku segar tp jugek sgt la hampeh. last2 benti kat petronas aku carik booster kaler ijau...dpt barang nie mmg terus cargas sakan la sampai Pandan Perdana. [ye aku kerap memandu lam keadaan ngantuk..ngantuk je ye..bukan mabuk]

sampai mmg kami sgt kpenatan..but since kami dah janji nak dinner(supper) so layan la dlu makan..but bila kami bertiga dah terjumpa nie jgn harap nak titun awal. next day majlis bjalan lancar and mlm tu kami berjemaan mlawat GSC..layan where got ghost yg aku ingat seram gile..but xde la seram tp kelakar seram2 sejuk.

btolak kl sunday lewat pagie...layan je LPT up till puchong hantar miss sonia then baru aku balik ke sarang..sampai2 terus layan badan yg letih atas tilam yg dok panggil2 since friday lagik...aku titun sedar2 jam 2.30am...ade 20smses.

so enjoy selected pix kat bawah.



















5 comments:

  1. ayu: aku pun..rindu kuantan manjang slain rindu kaybee

    sweetpie: most welcome

    ReplyDelete
  2. sgt suka bju purple hang tu??????hhehehe hanya kau yg tau mksud aku..

    ReplyDelete
  3. anne: aku ingat baju tu sampai bila2 jugak kisah 7 hentian

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...