bila Pitih

Tuesday, October 27, 2009

my kids when they were little...

tgh sangap dok gali fail2 lama sbb nak carik contract aku layan blog exhousemate aku...tgh jari2 ku scroll maka jumpa link dia tajuk 'kucing'..pantas jek aku click..tgk ape aku jumpa..gamba anak2 aku ms dorang msh lagi babies n ms dorang tgh baik prangai...skrg si misty n dusty dah sangat buruk prangai..rusty ilang..sape nyer silap..my bro  Bucuk and her wifey Meow (lalalala)

ah rindu dorang!!!
 

misty dolu kala...



misty sekarang


misty+rusty+dusty
along+angah+adik



kids with mommy fergy
cutekan mommy dorang?


 dorang carik nenen mommy tp silap rumah daaaa


cam taw je dorang neh..bila besar akan terpisah ngan rusty..sob sob.

2 comments:

  1. cute sungguh!!!!

    Kak e suka tengok gambat masa dorang tu kecik... comel!!!!

    * gerammmmmmmmmmmmmm :D

    ReplyDelete
  2. Salam. Umi-e dan Kak e sama-sama suka pada kuching. Abu Hurairah (bapak kucing) yang banyak meriwayatkan hadis itu digelar sebegitu kerana kasihnya pada kucing. Carilah ceritanya...

    ReplyDelete

jari-jari gatal mengomen...